Aartsen neemt het stokje over als naamsponsor van de 10 km afstand van de Arrow Venloop
Stichting Venloop & Seacon Logistics kijken met veel plezier terug op de edities dat Seacon Logistics als naamsponsor van de 10 km afstand van de Arrow Venloop optrad. Vanaf deze editie zullen Stichting Venloop en Seacon Logistics samen een andere invulling geven aan hun partnerschap en zal Seacon het stokje met trots doorgeven.
Hierdoor ontstond de kans voor Stichting Venloop en Aartsen om hun jarenlange samenwerking naar een volgend level te tillen. Vanaf deze 17e editie zal dan ook de naam van Aartsen uitblinken op de startnummers, als nieuwe naamsponsor van de 10 km.
Aartsen houdt zich als internationaal opererend importbedrijf van groenten en fruit maar al te graag bezig met fysieke beweging en vitaliteit. Vandaar dat het een logische stap is voor het bedrijf om hier aan bij te dragen in Venlo, waar één van de filialen van Aartsen gevestigd is.
Wim Lensen, directeur Stichting Venloop kijkt uit naar de nieuwe mogelijkheden: “Wij zijn verheugd dat Aartsen na de Avond4Daagse, ook de naamgever zal zijn van de 10 km van de Arrow Venloop. Al jaren is Aartsen bevlogen betrokken bij onze Stichting. ‘Aartsen streeft niet alleen met haar producten naar een vitale omgeving, maar moedigt ook een gezonde levensstijl bij haar personeel aan ten behoeve van een gezondere werkomgeving.’ Dit gecombineerd met onze beweeginitiatieven door het jaar heen ben ik er dan ook van overtuigd dat we samen een goede bijdrage leveren aan de gezonde mens!”
Het beloofd dan ook een onvergetelijke editie te worden. En ook jij kan daar bij zijn!